פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרת אשראי של חברת השכרה מתאריך 31/05/2012 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/05/2012 שכרתי רכב מחברת טו קאר והם לקחו מהויזה שלי מסגרת ע"ס 7,000 ש"ח בשביל השתתפות עצמית אם ח"ו קורה משהו לרכב, יום למחרת החזרתי את הרכב, ובמקום החברה שלחה ביטול העסקה לחברת האשראי, עד היום האשראי טרם הוסרה, אני עצמי הייתי שם ביום ראשון ובנוכחתי שלחו פעם נופסת פקס לחברה, ועדיין זה לא הוסר, היום אשתי היתה שם מעל חצי שעה במשרד של חברת ההשכרה ושוב פעם הם שלחו פקס לחברה ואני הייתי איתם בקשר טלפוני, והם טוענים שזה לא הגיע, אין לי כבר כח לרוץ אחרי חברת האשראי שיטפלו בפקסים כמו שצריך ולא לדפוק אנשים חפים מפשע שסך הכל רוצים לרכוש מוצרים בכרטיס שהם רכשו ממיטב כספם

בכבוד רב, ותודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברות יהיו קצת יותר יעילות ליחסי אנוש פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה