פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי לא לפי הסכם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפנ כמה שנים עשיתי כרטיס לאחר שכנועים רבים שהכרטיס הוא טוב וכדי מאוד לעשותו . במעמד שנעשה לי הכרטיס לא הוצהר לפני "שבדעבד "נודע לי שהחיוב
שיעשה הוא רק 200 שח חיוב בכל חודש ולא כפי אני רציתי או כפי הנהוג בכל כרטיס אחר מה שבצעת קניה אתה מחויב, הכרטיס לבנתיים צבר חוב גבוה
לאחר דין ודברים אם נציגה בכירה בשם יונית רותם נסגר בנינו הסכם להורדת הרבית שחויבתי לחצי מהסכום ולפרישת החוב ל24 תשלומים בסך 313 לא כך קרה הדבר וחברת כ.א.ל. המשיכה בדרכה לגבות 200 שח אני הייתי בטוח שלאחר 24 חודש התפטרתי מהבעיה הזאת אך לא כך פני הדברים החוב צבר רבית וגם לא נמחק ,כל נסיון שלי להגיע להסכם עם חב" כ.א.ל. לא נענה מצד החברה אני מבקש את עזרתכם בנושא תודה.
כספי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה