פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2011 החלטתי להשאיר ברשותי את כרטיס הזהב של ויזה כאל ולסיים את פעילותו של כרטיס הפלטיניום גם כן של ויזה כאל.לאחר שהסדרתי והעברתי את כל ההתחיבויות לכרטיס הזהב וכמובן שהכל נעשה באמצעות שרות הלקוחות של ויזה כאל ומתועד במחשבי החברה.
בשיחה האחרונה שהתקיימה עם אהובה נציגת ויזה כאל ב8 למאי 2011 נמסר כי ההתחיבות היחידה שנשארה בסך 206 ש"ח לחברה הכלכלית למשגב הועברה לכרטיס הזהב שברשותי ואין יותר התחיבויות והכרטיס מבוטל!
ב1 או ב2 החודש קיבלתי שיחת טלפון מבחורה בשם מרינה ממשרד עו"ד אליהו מלך ושות ומסרה כי קיים חוב בסך 522ש"ח בגין אותו חיוב של 206 ש"ח שלדבריה ויזה כאל לא גבו למרות ובניגוד למה שנאמר והוסדר בינינו לויזה כאל.
גב מרינה ממשרד עו"ד מלך הוסיפה כי נשלח אלי מכתב רשום (שקיבלתי היום בדאר רשום) שהינו התראה לפני נקיטת הליכי הוצאה לפועל!
בעלי שוחח עם נציגת ויזה כאל שענתה "כי אין לה מה לעשות היות וניסו להשיג אותנו מספר פעמים ללא הצלחה ואף נשלח מכתב בנושא "מיותר לציין כי לא קיבלנו שיחת טלפון ולא מכתב למרות שהיינו זמינים .
לאחר שביקש בעלי לשוחח עם האחראית לשרות הלקוחות שגם היא ענתה בדיוק תשובה זהה!

חשוב לציין כי אני ובעלי לקוחות של ויזה כאל מעל 20 שנה !
לאור כל האמור לעיל ולאור שלא קיבלנו כל מכתב\שיחת טלפון לפני ההתראה הנ"ל שמגלמת בתוכה כנסות והוצאות משפטיות .

אבקש לבטל את הדרישה ההזויה לאלתר ולתקן את החלמאות ועוגמת הנפש לה "זכיתי"

בכבוד רב,

יעל גרבר

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה