|
|
|
|
|
|
העברה ל"בקרה" ללא התרעה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בית עסק הודיע לי פתאום כי כרטיס הויזה שלי חסום, בטלפון לויזה נזכרו להגיד לי שהכרטיס שלי עבר למחלקת בקרה (ובינתיים כמובן שהוא נחסם) ועליי לשלוח 2 משכורות אחרונות ומצב חשבון בבנק - ורק אחרי 10!!!! ימים הם יפתחו לי מחדש את הכרטיס. כל זה קרה ללא שום התרעה מצידם ( לא מכתב/רשום/טלפון - כלום). מיותר לייתר שגם אחרי השבועיים פלוס בלי הכרטיס - כשסופסוף פתחו לי אותו מחדש - גיליתי שהרבה מהוראות הקבע שלי נחסמו גם הם. כך לדוגמא דלקן, פנגו, ואחרים. רק על מחסור הדלקן ל3-4 שבועות שילמתי מאות שקלים בלי שום סיבה וללא כל התרעה. חשוב גם לציין שהכרטיס נפתח בלי שום בעייה וויזה כא"ל לא מצאה שום דבר שאינו קשורה - אלא העבירה אותי לבקרה רק (!!) למטרת הבדיקה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|