פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברה ל"בקרה" ללא התרעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בית עסק הודיע לי פתאום כי כרטיס הויזה שלי חסום, בטלפון לויזה נזכרו להגיד לי שהכרטיס שלי עבר למחלקת בקרה (ובינתיים כמובן שהוא נחסם) ועליי לשלוח 2 משכורות אחרונות ומצב חשבון בבנק - ורק אחרי 10!!!! ימים הם יפתחו לי מחדש את הכרטיס. כל זה קרה ללא שום התרעה מצידם ( לא מכתב/רשום/טלפון - כלום). מיותר לייתר שגם אחרי השבועיים פלוס בלי הכרטיס - כשסופסוף פתחו לי אותו מחדש - גיליתי שהרבה מהוראות הקבע שלי נחסמו גם הם. כך לדוגמא דלקן, פנגו, ואחרים. רק על מחסור הדלקן ל3-4 שבועות שילמתי מאות שקלים בלי שום סיבה וללא כל התרעה. חשוב גם לציין שהכרטיס נפתח בלי שום בעייה וויזה כא"ל לא מצאה שום דבר שאינו קשורה - אלא העבירה אותי לבקרה רק (!!) למטרת הבדיקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה