פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה של שרות לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.08.2012 התקשרתי לשרות לקוחות בשעות הבקר ולאחר מענה שהרות עמוס השארתי פרטים ובאמת חזרה אלי נציגה בשם מאיה,נהגתי בהתאם להנחיות שלה ומאר וזה לא פתר את הכעיה ניסיתי במשך שעתיים משעה 14.040 עד 17.45 ללא הצלחה !!!!! במענה הקולי רק מודעות ומנגינות וזאת לאחר שמענה אומר .....
הינך מועבר לנציג שרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה