פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחכה לכרטיס אשראי כבר 8 ימים כאשר הובטח במיוחד 3 ימי עסקים!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שערוריה, ביזיון..שקרנים! התקשרתי לפני 8 ימים לדווח על כרטיס אשראי שאבד לי, ויזה זהב, לקוחה טוב, משלמת...הבטיחה לי גברת אתי עמש הכרטיס יהיה בבנק עוד 3 ימים, יום שישי 19.10.12 שאלתי אם אני צריכה לצלצל קודם, אמרה לי שאין צורך הכרטיס יהיה בשישי. בשל אילוצים אישיים הגעתי לבנק ביום שני ה22/10/12 והכרטיס לא נמצא. צלצלתי צעקתי התרגזתי דיברתי עם ליאור עוזרי מנהל בשרות לקוחות העלה לקו את מנהלת בנק איגוד ברמת השרון, שניהם הבטיחו שמחר יהיה כרטיס. ועכשיו ממש לפני 10 דקות צילצל ליאור וסיפר לי שלא הייתה מכונה של כרטיסי אשראי לכן גם היום אין לי כרטיס, ואז דיברתי עם נגה רוזין מנהלת שרות לקוחות נוספת וגם היא לא בישרה לי על משהו מעודד. אני רותחת מזעם.אתם חברה של שקרנים שיודעים לקחת דמי ניהול כרטיס מלקוח. אך להתעלם ממנו ברגעי לחץ ומצוקה!!! חברה גרועה. דשנה ומתנשאת...

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה