פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הכרטיס , נציגת שירות - מיטל מיום 31/10/12 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התבקשתי ע"י ולרי צ'פלין להתקשר לחברת ויזה כאל לבטל כרטיס ,
בהום סנטר אשדוד ,הציעו לו לעשות כרטיס חבר אך לא הסבירו לו כי כרטיס חבר כולל כרטיס ויזה כאל,
ולרי קיבל מכתב ובו הודיעו לו כי כרטיס חדש בדרך אליו .מאחר וולרי לא מדבר טוב עברית,הוא בקש ממני להתקשר ולבטל את הכרטיס עבורו.
השיחה התנהלה בטלפון עם רמקול כך שלאורך כל השיחה גם אני וגם ולרי שמענו את נציגי השירות.
מיד התקשרתי לחברת ויזה כאל(28/10/12) ובקשתי לבטל את הכרטיס,
נציגת השירות בשם חלי הבטיחה לי כי מאחר והיא לא יכולה לבטל את הכרטיס יחזרו אליו תוך שלושה ימים.
היום - 31/10/12 קיבל ולרי את הכרטיס בדואר,מיד התקשרנו לשירות הלקוחות לבטל את הכרטיס , נציגה בשם מיטל הסבירה לי כי מחלקת ביטולים תחזור אלי תוך שלושה ימי עסקים, הסברתי לה כי זה כבר הובטח וכי אני מבקש בינתיים לחסום את הכרטיס (משיקולים אישיים של ולרי )
היא לא הסכימה לבצע את הפעולה בטענה שמבצעים חסימה רק במקרה גנבה , הסברתי לה כי הכרטיס לא במקום בטוח ואני מבקש לחסום את הכרטיס , מאותו הרגע היא החלה לדבר בטון מתנשא השיחה עמה התנהלה בטונים גבוהים גם כשנסיתי להרגיע את השיחה ,כמו כן היא לא הסכימה לבצע את חסימה הכרטיס רק אם הכרטיס נגנב . לאור זאת הודעתי לה שהכרטיס נגנב . ואז היא החלה לכנות אותי "שקרן" דיברה בצורה מתנשאת ,בקשתי לדבר עם נציג בכיר , היא לא היתה מוכנה להעביר אותי לנציג בכיר ,רק כשלא הסכמתי לוותר היא הודיע לי שנציג בכיר יחזור אלי עד מחר ,מאחר וראיתי שהשיחה לא מתקדמת שאלתי את מיטל אם יש אדם דובר רוסית שיכול לדבר ישירות עם ולרי ,היא הבטיחה שנציג דובר רוסית יצור קשר תוך 10 דקות .
מיותר לציין כי אף נציג לא חזר לא אלי ולא אל ולרי .יכולתי לחתום על כך כבר שהיא הבטיחה שלא יחזרו.
במוקד שירות הלקוחות של ויזה כאל השיחות מוקלטות ,אני חושב שלנציגה כמו מיטל אסור לעבוד כנציגה טלפונית, אין לה סבלנות סובלנות יכולת הקשבה ויכולת להרגיע את השיחה ולא להתלהם ומעל הכל נציגת שירות לא מכנה אדם בטלפון שקרן גם אם זה מה שהיא חושבת.
אני גם מאמין שאף נציג בכיר לא יחזור אלי

בסך הכל לבטל כרטיס .........
עלבון סוג הנזק :
לבטל את הכרטיס פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה