פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף מכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 27/11/12 חוייב כרטיס האשראי שלי ב- 123.75 ש"ח.
ב- 12/12/12שלחתי פקס למדור גביה למספר03-5724326.
רשמתי מכתב לגבי החיוב שלקחו לי . אני מבקשת שיקראו את המכתב ששלחתי ויחזירו לי תשובה.
אספר בקצרה: לפני מספר חודשים נכנסתי למשביר לצרכן בגן העיר הנציגה שלכם מויזה כאל שיכנעה אותי לעשות כרטיס אשראי של המשביר. אני לא רציתי לעשות והיא ממש שיכנעה אותי.אמרה גם שאני מקבלת תלושים במתנה על סך 120 שקל. . אמרה שלא יחייבו אותי בשום עמלה ובשום חיוב אחר אפילו לא על התלושים. אחרי חודש ראיתי שחייבו אותי ב- 100 שקל על הכרטיס. התקשרתי התברר שלקחו על דעת עצמכם עבור דמי חבר של המשביר. כמובן שלא ביקשתי ואף אחד לא פנה ולא אמר לי.
כעסתי נורא וביטלתי את הכרטיס ואת הוראת הקבע בבנק. אחרי חודש ראיתי עוד חיוב של 123.75 שקל. שלחו לי מכתב שאני צריכה להחזיר את החיוב.אני לא ביצעתי שום עיסקה בכרטיס. מתברר שלקחו לי עבור השוברים שקיבלתי במתנה מהמשביר. הפקידה שעשתה אמרה שזה בחינם. לכן עשיתי. אם היתה מסבירה שברגע שמבטלים את הכרטיס לוקחים עבור התלושים. כמובן כמובן שלא ההייתי עושה את הכרטיס.
אני מבקשת שתחזירו את החיובים שלקחתם או מה שאתם רוצים לקחת.
אני מבקשת שהנציגה שעשתה לי את הכרטיס שלא תעבוד בצורה כזו שמרמה את הלקוחות ( תבדקו בחוזה מי עשתה לי את הכרטיס).
אנא התייחסותכם ואם צריך להעביר לגורם אחר או למשביר לצרכן מבקשת שתטפלו בזה. אתם גורמים לעוגמת נפש וביזבוז זמן בשבילי.
אנא צרו קשר.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה