פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת מסגרת אשראי ללא כל הודעה מוקדמת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קיבלתי משכורת חלקית והתקשרו אליי מויזה כאל להודיע לי שהחיובים על הכרטיס חזרו (סכום בסך של 2350 ש"ח) ואני הודעתי להם שאני אחזיר להם את החיובים ב15/15 ולא ב 2/12 לאחר ה2/12 נעשה עוד ניסיון משיכת חיובים ב10/12 אך ללא הצלחה וזאת אחרי שהודעתי שאני יכול לשלם את החיובים רק ב 15/12. כתוצאה מכך כל הוראות הקבע בכרטיס בוטלו והמסגרת של הכרטיס שעמדה על 25,000 ש"ח ירדה ל 7,000 ש"ח ולכן לאחר פעולה כזו שנעשתה ללא כל הודעה מוקדמת וללא התרעה מסוימת שלפחות אני אדע עכשיו ברגע זה ממש אני חייב לחברת ויזה 18,000 ש"ח לאלתר, צריך לשלם את כלח הסכום לפי מה שאומרות שתי נציגות שירות שדיברתי איתן ואין מצד חברת האשראי התעניינות בחלוקת תשלום החוב לתשלומים כל חודש שזה מה שאני יכול להרשות לעצמי. אציין פה שאם עד חודש הבא לא אשלם את החוב יעוקל חשבוני. אבקש ממכם לעזור לי בכל לשון של בקשה, אני באמת לא יודע מה לעשות מצב החשבון שלי גם ככה גרוע מאוד ועכשיו החוב הזה ישאיר את אשתי ואותי ברחוב.
כספי סוג הנזק :
להחזיר למסגרת הקודמת או לפחות לאפשר תשלומים נוחים. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה