פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירוט של כרטיס אחר במקום הפירוט שלי נושא התלונה:
יפת ריקי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אתמול קיבלתי את פרטי הויזה שלי יש לי 2 ויזות והפירוט מגיע יחד משני צידי העמוד. בחלק הראשון של הדף הופיעו פרטי הויזה שלי עם 4 הספרות שלי, בתחתית העמוד הופיעו הפרטים של בעלי עם 4 הספרות שלו אך כאשר הפכנו את הדף גילינו את פירוט של כרטיס אחר עם 4 ספרות אחרות ושם לקוח אחר... לקח כמה שניות עד שהבנו כי לא מדובר בכרטיס שלנו, כאשר פנינו אתמול לשירות הלקוחות שלהם הנציגה נשארה חסרת מילים ואמרה כי יחזרו אלינו היום מנהל עם תשובות, הבוקר חזרה אלי מנהלת בש"ל אשר התנצלה ואמרה כי מדובר בתקלה גורפת וביקשה כי אפקסס אליה את הפירוט שקיבלתי. הסברתי כי אינני מעוניית לעזור להם בעניין ושיפתרו את הבעיה בעצמם, היא הציעה כי ישלחו לי פיצוי קטן מתנת החברה (מגוכך לכשעצמו), כמובן ששוב חזרתי והסברתי לה כי ידרש הרבה מעבר לזה על מנת להשקיט את המצפון שלי ושמתארגנת כבר תביעה יצוגית מולם.ד"א דבר נוסף והזוי לא פחות זה שהפירוט שקיבלתי הוא של השכן מהבניין שלנו...
חדירה לצינעת הפרט סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה