פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני חברת מועדון 365 וביולי 12 ניגשתי למשביר לבצע קנייה ופנייה לקופאית הוסבר לי כי ע"מ לקבל את הטבת המועדון עליי להחליף לויזה כאל365 והפנית אותי לדיילת מכירה של ויזה להוציא כרטיס חדש. דיילת ויזה הסבירה שבין הצטרפות לויזה מגיע תו קניה בסך 50 ש"ח ובגין רכישות בסך 9000 ש"ח לשנה או ממוצע של 750 ש"ח לחודש מגיעה הטבה בסך 125 ש"ח ובוצעה הצטרפות וקיבלתי את שובר בסך 50 ש"ח בגין ההצטרפות ואל השוברים בסך 125 ש"ח הייתי אמורה לקבל עם כרטיס האשראי בדואר רשום. כעבור כשבועיים קיבלתי את כרטיס האשראי ושובר בסך 75 ש"ח ובבירור הוסבר לי כי השובר בסך 50 ש"ח היה חלק מסך אותם 125 ש"ח והבנתי שנקטו בתרגיל מלוכלך ולא היה טעם להתווכח ופשוט החלטתי שלא לעשות כל שימוש בשובר בסך 75 ש"ח ולנצל את 1/2 שנת ההצטרפות ללא עמלות וללא כל תשלום בגין דמי כרטיס תוך שהקפדתי כשבוע לפני להודיע על ביטול הכרטיס. משך מחצית זו של השנה התברר כי חויבת על רכישות שבוצעו בתשלומים בסך שקל אחד לכל תשלום דבר שלא הוסבר באותו מעמד . מויזה היו אמורים להפסיק כל המשך חיוב בדצמבר 12 ומצאתי כי בינואר 13 גם הוגש חיוב בסך 41.50 ש"ח ופניתי לדעת על מה היה חיוב זה והוסבר כי זה היה בגין אותו שובר שנמסר בסך 50 ש"ח ממנו קוזזה הטבה יחסית בסך 8.5 ש"ח בגין סכום הקניה שנעשה עם הכרטיס בסך 1900 ש"ח ושאלתי למה הסכום היחסי היה בסך 8.50 ש"ח אם על סך 9000 ש"ח ההטבה בסך 125 ש"ח ? ונתקלתי בהתעמרות אחרי שכאמור הולכתי שולל במעמד ההצטרפות. עוד יצוין כי באותו מעמד הדיילת סירבה לספק העתק מההסכם לעיון .יתרה מכך ההסכם שהיה בידה היה הצילום לקוי עם כתב זעיר שלא היה ניתן לקרוא אותו גם אם רציתי במקום לדעת על מה החתימה אותי. בפנייה לויזה כאל ביקשתי לראות את ההסכם עם החתימה המקורית שלטענתם בידם ונתקלתי בסירוב כאמור לידי לא נמסר כל הסכם חתום. לאור המצב אני שואלת האם יש מקום לתביעה ייצוג בגין כך שסך 1900 מזכה באופן יחסי בסך של כ-20 ש"ח ולא בסך 8.50 ש"ח בהם זיכו אותי מכאן, שאם היה עליי להחזיר את החלק היחסי מהשובר בסך 50 הם היו אמורים לחייב רק בסך כ-30 ש"ח ולא 41.50 ש"ח - התייחסותכם בברכה תרזה
אוסיף שבשל התעלמותם פניתי אליהם דרך פייסבוק והשיבו בהתכמות שאף נענתה בהתאם ויותר לא חזרו אליי . מדובר בחיוב יתר אשר גבל בעברה ע"פ סעיף 31א' לחוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981 ואשמח גם לדעת אם אין מדובר בתביעה ייצוגית. עוד יצוין שנגד ויזה כאל לפני מס' שנים יצא פסק דין שפורסם ע"י בנק ישראל שבו נדרשה לזכות על חיובי ריבית והצמדות שגבתה ובפנייה שלי באותו עניין שעוד קדמה להודעת בנק ישראל ואחריה נאמר לי פעם אחר שהעניין בטיפול ועד עצם היום איש לא פנה אליי בעניין או הציע החזר של אותם חיובים יתר/עודף שחרגו ממה שהיה עליי לשלם ועוד...
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה