|
|
|
|
|
|
ביטול כרטיס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר כחודשיים שאני מנהלת משא ומתן עם נציגי השרות שלכם לגבי ביטול כרטיס הויזה שברשותי. ב 12.2 נתבקשתי לשלוח פקס ואכן עשיתי זאת אך למרבה החוצפה (!!!!!!) שוב התבשרתי היום דרך sms שחשבוני יחוייב בסכום הריבית של 12 שח!!!!!! למרות שאין לי חיובים אחרים!!!!!
ההתנהלות שלכם מול לקוחות מזעזעת!!!!!! הכרטיס נמצא עדיין אצלי אך הוא גזור לחתיכות. אני דורשת מכם לבטלו עוד היום וכמובן לבטל את חיוב הריבית!!!!!
דאגו לאשר את קבלת התלונה ולטפל בה במהירות המתבקשת!!!!
דורית משלניק
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|