פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא ברור של ויזה כאל נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/4/2013 הופיע לי חיוב מחברת כאל בחשבון על סך 57.91 ש"ח, בשיחה ראשונה (01/05/13) נאמר לי שזה יבדק ויחזרו אלי. מאחר שעד 06/05/13 לא חזרו אלי התקשרתי שוב ועלה מולי נציג והסביר לי שזה ריבית על תשלום שחזר בחודש דצמבר, כאשר הסברתי לו שכבר לקחו ממני ריבית (שילמתי 965 ש"ח במקום 937 ש"ח) וזה מה שהנציגה הראשונה אמרה לי כאשר הסבירה לי לגבי החיוב שחזר וכאשר ניסיתי להסביר לנציג שכבר גבו ממני ריבית הוא לא הייה מוכן לשמוע והיתעלם מדברי והייה מאוד גס ולא שירותי למרות שאני ניסיתי ליהיות נחמד ולהסביר לו שכניראה יש להם טעות והוא המשיך להיתעלם ועוד אמר לי משהו בסגנון "בפעם הבאה על תיכנס לחובות עם אתה לא רוצה להיסתבך עם ריביות" דבר שאני חושב שנציג שירות לא אמור להגיד ללקוח ואישית מאוד ניפגעתי וזה רק הכעיס אותי וגרם לי להרגיש כאילו אני זה שעשיתי משהו לא בסדר. לאחר סיום השיחה התקשרתי שוב לויזה כאל וענתה לי נציגה מאוד נחמדה ומאוד שירותית שהסבירה לי שהיא לא יודעת בידיוק על מה החיוב והיא מעבירה את זה הלאה לבירור אצל מנהלת התיק.
בירור לעומק של העיניין ולהבין למה הנציב דיבר וניתנהג ככה פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה