|
|
|
|
|
|
אי שליחת דפי פירוט והודעות בדואר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי עברתי דירה בעיר מגורי. מיד לאחר המעבר עדכנתי בכל המקומות הרלוונטיים את הכתובת החדשה שלי. בין השאר נאמר לי ע"י חברת ויזה כי עלי לעדכן בבנק בו מתנהל חשבוני את הכתובת החדשה והם מעבירים את הפרטים לחברת כאל כדי שאקבל את הדואר. עשיתי זאת, אך לצערי עברה שנה וחצי ועדיין בחברת כאל לא עדכנו את הכתובת שלי, למרות פניות חוזרות ונשנות לחברה וביקורים חוזרים ונשנים בבנק על מנת לוודא שהם אכן ביצעו את העדכון.
חברת כאל אינה מסוגלת לעדכן כתובת. נראה לי שזו דרישה מינימלית שעל החברה למלא ואני ממש לא מבין מדוע הם לא יכולים לטפל בבעיה, ומפנים אותי שוב ושוב לבנק למרות שיש בידי מסמך מן הבנק בו מופיעה הכתובת הנכונה.
|
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|