פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר דמי כרטיס נושא התלונה:
פחימה מרטין שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שי עגנון 71/13 בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל חייבו אותי דמי כרטיס בסך 48 ש"ח לשנת 2013 - 2014.
בחודש אפריל פניתי ביקשתי לבטל את הכרטיס, לא שלחו אליי מעטפה, אחרי 3 שבועות התקשרתי שוב וביקשתי שישלחו, המעטפה הגיע אליי תוך שבוע, גזרתי את הכרטיס ושלחתי.
לא הוחזר לי הדמי כרטיס ששילמתי מראש וחייבו אותי בעוד 12.90.
הבחור משרות הלקוחות בשם שי , טוען שבגלל שהשתמשתי 3 שבועות בכרטיס, לא יוחזר כספי ששולם שנה מראש, וגם לא ה- 12.90 ששילמתי עבור עמלת כרטיס, כשהכרטיס מבוטל מחודש מאי.
אמרתי לשי שאני מוכנה לשלם עבור חודש על הכרטיס, ושי אמר שלמרות שביטלתי את הכרטיס אני צריכה לשלם עבור שנה שלמה.
שי לא מוכן להקשיב אחרי המכתב ששלחתי, הוא דיבר אליי בצורה מאוד מאוד לא יפה(לא כמו שמדברים ללקוח שעדיין יש לי כרטיס נוסף אצלכם ע"ש גבי פחימה), ובגלל השרות הגרוע שקיבלתי מכם אני רוצה לבטל את הכרטיס ולעבור לישרכארט.
אני רוצה את כספרי בחזרה, אני מרגישה ששלמתי עבור שרות שלא קיבלתי ולא אקבל.
במשך חודש וחצי אני רודפת אחריכם בפקס טלפונים ולבסוף זו התשובה שאני מקבלת משי (תשובה שבהחלט לא מקובלת עליי).
אני רוצה שתחזירו לי את כספי ה- 48 ש"ח + 12.90 שגביתם שהכרטיס מבוטל פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה