פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שות לקוחות ויזה כ.א.ל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך10/7/2013 ביטלתי כרטיס ויזה שאבד וביקשתי חדש נאמר לי תוך שבוע ימים יגיע אלייך הביייתה . היום 25/7/2013 עדיין לא הגיע הכרטיס התקשרתי שלרות לקוחות וניניתי ע"י נציגה בשם דניאל בצורה לא הולמת ולא מספקת ביקשתי לדב ם מנהל והיא סירבה בכל תוקף להבעיר לי שיחה עם מנהל בטענה שהיא לא מוצאת לנכון . הודעתי לה שעקב השרות הלקוי אני מעוניינת לבטל 2 רטיסי אשראי שברשותי ויזה כ..א.ל ודיינרס והיא ענתה לי אין בעיה תבטלי בבנק . זוהי תשובתה אם זו המדיניות שלכם אין לי צורך להיות לקוחה בשרות לקוי מאודדדד
עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה