|
|
|
|
|
|
שות לקוחות ויזה כ.א.ל |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך10/7/2013 ביטלתי כרטיס ויזה שאבד וביקשתי חדש נאמר לי תוך שבוע ימים יגיע אלייך הביייתה . היום 25/7/2013 עדיין לא הגיע הכרטיס התקשרתי שלרות לקוחות וניניתי ע"י נציגה בשם דניאל בצורה לא הולמת ולא מספקת ביקשתי לדב ם מנהל והיא סירבה בכל תוקף להבעיר לי שיחה עם מנהל בטענה שהיא לא מוצאת לנכון . הודעתי לה שעקב השרות הלקוי אני מעוניינת לבטל 2 רטיסי אשראי שברשותי ויזה כ..א.ל ודיינרס והיא ענתה לי אין בעיה תבטלי בבנק . זוהי תשובתה אם זו המדיניות שלכם אין לי צורך להיות לקוחה בשרות לקוי מאודדדד
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|