פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסדר תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לאחר לא מעט מגעים בנושא לטיפול בחוב שהסתכמו בקצר תקשורתי מוחלט
אני פונה אליכם פעם נוספת בבקשה להסדיר את החוב בפריסת תשלומים.
לפני כשבועיים קיבלתי שיחת טלפון ממשרד עו"ד אשר מייצג אתכם, יש לציין כי הדבר נעשה בבריונות מכוערת ולא מכבדת, בטח שלא אחרי העובדה כי הייתי לקוח מצויין שלכם אשר החזיק 2 כרטיסי זהב של חברתכם.
משרד עו"ד אשר יצר קשר איים ואף הטריד בלמעלה מ 10 שיחות ביום.
יש להוסיף, כי משרד עו"ד זה עובר על החוק בעודנו מדברים ומבצע בדיקות מסגרת אשר יש לכרטיס באמצעות פרטי לקוח מול המענה האוטומטי של חברות האשראי. מיותר לציין כי הדבר המצויין לעיל הינו עבירה פלילית מובהקת ועבירה חצופה שעוד נעשית ע"י משרד עו"ד!
איני מבין מדוע כלל הדבר הועבר לטיפול עו"ד אם וקיים רצון משניי הצדדים להסדר חוב זה.
אשמח לשמוע את הצעתכם ולבדיקתכם בנוגע למשרד אשר בחרתם שייצג אתכם
איני שוהה בארץ, לכן אשמח אם וההתכתבות תעשה במייל.

לתשובתכם אודה,

אלמוג רום
**********@walla.com

עותקים:
משרד מבקר המדינה
לשכת עורכי הדין
משרד המשפטים

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה