פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 11 נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
כל בוקר אני ממתינה לקו 11 ברחוב גרינבוים בת"א והוא לא מגיע בזמן, בתאריך 8-9/9/14 המתנתי לקו משעה 8:םם בבוקר ועד 8:50 שעה להמתין לקו 11 למה????
הקו היה צריך להגיע בשעה 8:30 ולא הגיע אם יש עומס בבוקר כמו בכל הקווים נא להוסיף עוד קווי אוטובוס לא הגיוני שבבוקר שכולם ממהרים לעבודה אני יישב בתחנה והמתין מעל שעה בתחנת האוטובוס לקו 11.
אותו הסיפור גם בחזור מהעבודה בשעה 4, אני ממתינה ברחוב קויפמן בת"א לקו 11 וביקשתי לפני חצי שנה להוסיף עוד קווים בשעות העומס בוקר ולאחר העבודה בין שעה 3 ל5 חברת דן חזרה אלי ואמרה שהבקשה הועברה למשרד התחבורה עברה חצי שנה ואין כלום.
בחזור מהעבודה אני צריכה לצאת 15:45 כדי להספיק לקחת את קו 11 בשעה 4 מהתחנה.
ואם פיספסתי אצטרך להמתין 45 דק' למה??
מבקשת שיוסיפו קווים בשעות העומס כל 15 דק' זה סביר אבל לא כל 45 דק'.
וזה לא רק לי, יש עוד נוסעים קבועים וואם קשה להוציא אוטובוס שיוציאו מיניבוס כמו של קו 37. אבל תגדילו את תדירות הקו. לא יאמן שנצטרך להמתין מעל שעה בתחנה ביזבוז של זמן כבר פניתי כמה פעמים לחברה בחודש האחרון ולא ענו לי
מבקשת שיוסיפו קווים בשעות העומס כל 15 דק' זה סביר אבל לא כל 45 דק'. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה