פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ללא תמורה< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניסיון כושל להטענת רב קו בעמדה הזמנית בבורסה,: נציגת דן משכה
ממני את הכסף,מהאשראי, לא הוטענה כרטיסיה, נעשה ביטול אבל בדפי הבנק ובחברת האשראי לא נראה כל ביטול. כמה דקות לאחר כישלון ההטענה הזו רכשתי באוטובוס שעבר כרטיסיה.
הפניה הראשונה לדן נעשתה באותה עמדה מספר ימים לאחר מכןפניה מס 12139. בידי ספח הפניה. פניתי גם דרך האינטרנט.
מס מסוף של הקבלה 4121814 מס שובר 98001002 שובר הביטול 98001003- לא נקלט.

מס' רב קו 7543
אני אחרי השתלת מח עצם ומודדת את כוחותי לכן, העיסוק בתלונות לוקח ממני אנרגיה רבה. מצד שני לא יתכן שחברה נכבדה כמו דן לא תחזיר כספים שלקחה ללא מתן תמורה. אני מחכה כבר חודש שלישי להחזר
כשפניתי בפעם השלישית בטפון לנציגת השרות בפניות הציבור, הגב' פריאל כליפה היא כתבה לי: פנייתך נמצאת בשלבי טיפול.
כפי שציינת, מדובר בטעות ופנייתך כבר הועברה לטיפול ובדיקה במחלקת הנה"ח של חברתנו.

אנו מתנצלים על ההמתנה.
אני חושבת שהזמן שעבר אינו ראוי, ובקשת גם פיצוי על עוגמת נפש.

רנית
כספי סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה