פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגי האוטובוס של דן מתחילים בנסיעה לפני שנוסעי האוטובוס הקשישים מתיישבים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחה שקיימתי עם סבתי (קשישה כבת 86) הסתבר לי כי היא נמנעת לחלוטין מנסיעה באוטובוסים של חברת דן מכיוון שהם באופן עקבי אינם מתחשבים בנוסעים הקשישים שהרגע עלו על האוטובוס ומתחילים בנסיעה בטרם התיישבו.
מסתבר שסבתי אינה היחידה שנמנעת מנסיעה באוטובוסים של חברת דן, אלא גם כך נוהגות רוב חברותיה.
מיותר לציין שכל פציעה בגילאים המאוחרים מתעצמת ביחס לכל שכבת גיל ועשוייה לפגוע משמעותית באיכות החיים ואף לא עלינו לגרום למוות.
הקשישים בישראל בין כה נמנית כחלק מהאוכלוסייה החלשה בישראל ורבים מאוכלוסייה זו מתקשים לעמוד כלכלית בהוצאות על מוניות ואמצעי תחבורה חלופיים.
חובה לבצע שינוי בעניין זה ולהביא לידיעת הקשישים כל שינוי כזה שיבוא.
פניתי לחברת "דן" בכתב ואף צויין בפניי שאקבל מענה תוך 14 ימי עסקים- עברו הרבה יותר מ14 ימים וטרם קיבלתי תשובה, גם פנייה נוספת ממני לא זכתה כלל להתייחסות.
כלכלי סוג הנזק :
חידוד נהלים לנהגים כי אין להחל בנסיעה כל עוד הנוסעים הקשישים אינם ישובים פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה