פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות של חברת דן לתלונה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 8/9/15 שלחתי לחברת דן את התלונה הבאה, עד לרגע זה לא קיבלתי כל תגובה, מלבד הודעה שתלונתי נבדקת...
אני מצפה לתגובה מדן ובכלל לטיפול בתופעה עליה התלוננתי.

דן- הדלתות נפתחות לקראתך?
כשמדובר בנהג יהודה אבקסיס, הם לא נפתחות, הן נטרקות, ועוד בעזות מצח ובמבט לגלגני ופוגע!
עליתי היום עם ילדתי על קו 240 בבני ברק, במטרה לרדת בתחנה שברבי עקיבא פינת הרב קוק, מול דובק.
עמדתי מקדימה ממש סמוך לנהג, אשה בסוף הריון!!! אני ואשה נוספת צלצלנו בפעמון, אך הנהג בחר שלא לעצור בתחנה!!!!! עוד בטרם המשיך להתקדם מידי הרבה ברחוב המשכתי לבקש ממנו שאני אשה בהריון ומבקשת לרדת כדי לא לצעוד חזרה בחום הזה, אך הנהג חייך חיוך מטופש, והתעלם ממני ומה אשה הנוספת ו״לא יקרה לך כלום אם תרדי בתחנה הבאה״
ביום 8/6/15 נסעתי באותה השעה עם אותו הנהג, אותה סיטואציה, ואז הנהג טרח להסביר בפני, ש״הוא שונא את התחנה הזו שתמיד עמוסה״
משהגענו לתחנה הבאה, שלפתי לפני שירדתי את הנייד והודעתי לנהג שאני מצלמת אותו כדי להגיש תלונה.
התלוננתי לאחר המקרה הקודם, אך הנה... הנהג המשיך עם אותו המקרה ואותו הסיפור... רק שהפעם גם העובדה שהאשה בסוף הריון לא הפריע לו.
ודן....
לדן כנראה לא באמת אכפת מהנוסעים, שכן לתלונה שהגשתי טלפונית בפעם הקודמת לא התייחסו כלל!!
אולי... אולי הפרסום כן יזיז להם?
ואולי... אולי לפחות אנשים ידעו על היחס המשפיל הזה שהם עלולים לחוות בנסיעה באוטובוסי דן...
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה