פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניפוק כרטיס שגוי ע"י נהג דן - כרטיס רב-קו 43488039 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6 במרץ בשעה 13:20 בערך עליתי לאוטובוס דן בתחנת קניון חולון ובקשתי להנפיק לי כרטיס בקוד 143 המשלב נסיעה יומית באוטובוס עם רכבת לנתניה. הנהג אמר שהוא לא מכיר על מה מדובר וניפק לי כרטיס נסיעה באוטובוס ועוד כרטיס נוסף, כנראה אוטובוס לנתניה. בתחנת רכבת התברר לי שהכרטיס אינו תקף לנסיעה ברכבת.
בבירור עם נציג דן נאמר לי שבכדי לקבל החזר עלי להגיע לתחנת שרות דן בקאנטרי בת ים. בגלל חוסר ידיעה של הנהג עלי לבזבז עוד שעות ולשלם נסיעות נוספות.
אני מבקש טיפולכם לביצוע זיכוי והחזר ישירות לכרטיס.
ושאלה: כיצד אני יכול לראות את תנועות הזכות והחיוב בכרטיס?
תודה לטיפול יעיל ו תשובה מהירה.

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה