פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לחץ נוסעים בקו 1. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קו 1 הוא אחד הקווים העמוסים במטרופולין תל אביב. בשנת 2003 הוצאו כל המפרקיות (אוטובוסים בעלי 2 חלקים) משרות פעיל. כיום, תמונת המצב היא שנוסעי הקו, שרובם נוסעים קבועים בקו ומשתמשים בו למטרות שונות - נאלצים לנסוע באוטובוס בעמידה.

במרבית קטעי הנסיעה, בעיקר משעות הבוקר ועד שעות הערב המאוחרות, הנסיעה באוטובוס היא בלתי נסבלת וגובלת בכך שהנוסעים באוטובוס נוסעים כמו בקופסת סרדינים. כאשר הנוסע מבקש לרדת מהאוטובוס הוא צריך לפלס את דרכו בין עשרות הנוסעים העומדים באוטובוס, תוך דחיפת הנוסעים בכוח הצידה. העומס באוטובוס מעיק מאוד, עד כדי כך שהנהג אינו עוצר בחלק מהתחנות כדי להעלות נוסעים, וכדי להוריד נוסעים הוא עוצר 20 מטרים אחרי התחנה.

מתחילת השירות ועד שעה 10 בבוקר לערך, כשהאוטובוס מגיע לתחנת תל כביר ובפנים כבר צפוף נורא, ישנו סדרן של חברת דן שעומד בתחנה ומנקב לנוסעים את הכרטיסיות כדי שיוכלו לעלות בדלת האחורית - מצב שגורם לנוסעים להידחק עוד יותר עד כדי הפעלת לחץ פיזי אחד על השני. הפעלת הלחץ גורמת לחנק וכאב. כל פניותי לחברת דן עלו בתוהו ואף פעם לא קיבלתי תשובה. תלונה זו נכתבה לבקשת נוסעים רבים המשתמשים באופן קבוע בקו 1, בינהם אנשים מבוגרים, שכבר נמאס להם לקום בבוקר כי הם כבר יודעים איזו מה מצפה להם באוטובוס.

בריאותי סוג הנזק :
החזרת המפרקיות לקו 1. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה