פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיבור לא יפה של הכרטיסן והנהג נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי מאיה,
ביום חמישי אחותי מתקשרת אליי מהאוטובוס ולא יודעת מה לעשות ובוכה נורא,
בבוקר עלתה לקו 1 מאור יהודה לעבודה בגבעתיים וביקשה מהנהג כרטיס חופשי חודשי של נערות והכרטיס עולה 196 אחותי הביאה לו 200 שקל והנהג הביא לה כרטיס של מבוגרים ששווה 98 שקל ולא החזיר לה עודף מ-200 שקל, בדרך חזרה היא עלתה עם הכרטיס והנהג לא קיבל ממנה את הכרטיס בגלל שלא התאים לה וביקש ממנה מזומן אחר כך הכרטיסן (המבקר) עלה והנהג אוטובוס אמר לו שיש שם בחורה שיש לה כרטיס לו מתאים, הוא ניגש אליה וביקש את הכרטיס ואחותי הסבירה לו למה הכרטיס אצלה והוא לא היה מעוניין אפילו לשמוע לה ודיבר אליה בצורה מגעילה ליד כל האנשים שהיו באוטובוס ואמר לה שתסתום את הפה שלה ולא עיניין אותו שהתחילה לבכות , מדובר בילדה לא רגילה עם אחוזי נכות - אבקש שתחזרו אליי בדחיפות כי אני לא מתכוונת לשתוק על כך תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה