פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה של נהגים בתחנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ו' אב תשס"ח, 07 אוגוסט 2008, המתנתי בתחנה לאוטובוס, בדרכי לאוניברסיטת בר אילן. עמדתי בתחנות מול רחוב החלוצים בפרדס- כץ, תחנה אחת לפני הפנייה ימינה בצומת גהה לכיוון בר אילן.

בשעה 8:45 בבוקר הגיע קו אוטובוס שמספרו 64 (מספר האוטובוס הוא 90-885-01). הנהג הגיע לתחנה ולא עצר בתחנה, אלא האט קלות ומשראה שאין שמה איש המשיך בנסיעתו. מיותר לציין שהוא לא פתח את דלתות האוטובוס. אני שעמדתי ליד התחנה מיהרתי לעלות לאוטובוס שהמשיך מבלי לעצור. באותו רגע היה רמזור אדום והנהג שהיה במפרץ האוטובוסים שיש במקום, במרחק של 2 מטר מהתחנה , סירב לפתוח לי את הדלת ולעלות לאוטובוס! ששאלתי אותו מדוע לא עצר במקום, הוא נד בראשו כאילו הוא אכן עצר, מה שלמעשה לא קרה.

אני מדגיש שהנהג לא עצר בתחנה כלל, כמו כן היות והיה אדום ברמזור והנהג היה במפרץ, הוא עדיין סירב להעלות אותי לאוטובוס.

אשמח לתשובתם ההולמת ולפיצוי הולם בהקדם.
פתרון ופיצוי הולם פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה