פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות - ואי רישום מסודר של קווים על התחנות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום יום שני שעה 22:30 המתנתי בתחנה הראשונה ברח' עזרא בב"ב, תחנה שתמיד אני עולה שם (אני גר בעמנואל 3 שנים ותמיד עוצרים שם), משהגיע האוטובוס שמתי לב כי אינו מתכונן לעצור סימנתי לו בידי והוא רמז לי שהוא מחכה לי בתחנה הבאה למרות שרמזתי לו שיש לי שקיות רבות (משקל כולל של כ-50 ק"ג), עקב כך צררתי את שקיותיי ורצתי אחריו כל עוד נשמתי בי בגשם סוחף תוך כדי שבירתה של מטרייתי, ובתקווה שהנהג אכן יקיים את דברו ומשהגעתי כ-20 מטר מהתחנה שמתי לב כי רצתי לשווא הנהג ממשיך למרות זעקותיי ושוועותיי רגע (יש לי קול מאוד מאוד חזק), וגם כשהוא עמד ברמזור וביקשתיו לפתוח את הדלת הוא כמובן סירב ורימז לי בתחנה הבאה, למרות תחינתי אליו שיפתח, הרגשתי ממש לפני התמוטטות (הייתי ממש באפיסת כוחות - אני עם כ-50 ק"ג ביד ונקרעתי) - כמובן שהוא נסע, ואני בתור אדם עובד שצריך לקום מוקדם נאלצתי להמתין בחוץ בקור שעה נוספת לאוטובוס הגואל שמסלולו הרבה יותר ארוך ומטרטר. (אני הייתי יכול להבין את הנהג אם זה היה קו שבכל 20 דק' יש אוטובוס - כאן לא זה כל שעה וזה מאוד לא הוגן מה שהוא עשה).
אני מבחינתי נותן לכם את האופציה להגיב ולפצותני טרם אפנה לבית משפט. חשוב לציין שיש בידי כמה פרטים מרשיעים ומתועדים כגון אי רישום מס' הקו על התחנות בהם המתנתי ועוד... כך שבבית המשפט מי שיפסיד זה אתם וחבל, בואו נגמור את זה קודם.
(אני מוכרח לציין שכתושב לא קיבלתי שום התראה/הודעה על ביטול התחנה הראשונה בעזרא)
עייפות בעבודה סוג הנזק :
פיצוי הולם והוגן, ונזיפה לנהג. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה