פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תדירות קו 90 בשעות השיא (ת"א הרצליה) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קו 90, הקו היחיד הנוסע מתל-אביב להרצליה פיתוח, עובר בתדירות של 30 דקות, או לפחות אמור.
בהרצליה עובדים אלפי אנשים, וכמה מאות מתוכם, הם תל-אביבים המשתמשים בתחבורה הציבורית, ואשר אמורים להגיע להרצליה פיתוח, בשעות 08:00 - 09:30 בבוקר ועוזבים את הרצליה בין 17:00 ל- 19:00 פחות או יותר.
מידי בוקר, הקו יוצא מתחנת הכרמלית בשעה 08:00 (לדוגמא - זה האוטובוס שאני לוקחת מידי יום), ואוסף עשרות נוסעים, פי 3 או יותר מקיבולת האוטובוס. אנשים נדחקים פנימה, על דלתות האוטובוס, כך שלעיתים, בתחנות על דרך נמיר, הנהג אינו עוצר כלל, או אינו יכול להכניס נוסעים נוספים, הממתינים בתחנות.
בשעות אחה"צ והערב, בין 17:00 ל- 18:30 נוצרת בעיה נוספת, של איחור הקו.
מאחר והקו עובר כל חצי שעה, והפקקים בשעות אלו הם מסיביים, עד שלא מגיע אוטובוס להרצליה (מת"א), לא משחררים אוטובוס לכיוון תל-אביב. זו אחת הסיבות, אך בטוחני כי ישנן סיבות נוספות לאיחור משמעותי ביציאת הקו מהרצליה.
כך קורה, פעם אחר פעם, שהנוסעים מתייבשים בתחנות במשך חצי שעה ושעה.
אני יודעת משיחות רבות עם הנוסעים האחרים, שמכתבים רבים נשלחו לדן, תלונות אין ספור ונסיונות נואשים לבקש שבשעות השיא יוסיפו יותר אוטובוסים, במרווחי זמן קצרים, ולא כל חצי שעה.
מיותר לציין, שמלבד ההמתנה המייאשת, הצפיפות, הדוחק והזמן היקר שמתבזבז מידי יום למאות אנשים, הנסיעות בקו 90 אינן בטוחות כלל!!!
אשמח כה וכה, אם האתר החדש שלכם, יוכל לעזור ולפתור את הסוגיה הנושנה והמיותרת הזו.
רוב תודות.
בטיחות,מצב נפשי, קלסטרופוביה סוג הנזק :
הוספת אוטובוסים בשעות השיא, כל 10 - 15 דקות במקום חצי שעה. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה