פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת "סטודן" חדש (כתוצאה מגניבה) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 29/3 נגנב ארנקי ובו היה גם "הסטודן"- כרטיס שנתי לנסיעה באוטובוס עבור סטודנטים (כאמור, אני סטודנטית). ברגע שהבנתי כי ארנקי אינו ברשותי, מיד צלצלתי ל"דן" בכדי לבטל את הכרטיס על מנת שלא ניתן יהיה לעשות בו שימוש, וכן ביקשתי שינפיקו לי כרטיס חדש. הנציגה הייתה מאוד אדיבה, וציינה כי תעביר את הבקשה לגורם הרלוונטי ושיצרו איתי קשר בימים הקרובים. כעבור יומיים לא יצרו איתי קשר ופניתי פעם נוספת למוקד של דן- הם בדקו את פנייתי וראו שאכן הבקשה הועברה לגורם הרלוונטי בבית דן, ואמרו כי יפנו אליהם את הבקשה הזו שוב. במקביל נתנו לי את השלוחות הישירות של מי שאמורים להנפיק את הכרטיס ועד היום אין אף אחד שענה לי בשלוחות- אלא רק מזכירה אלקטרונית. אני כבר שבוע בלי הכרטיס (שהקנס על הנפקתו המחודשת הוא 10 ש"ח), ונוסעת בתחבורה הציבורית בתשלום כל שבוע (כלומר אני משלמת בנוסף למה ששילמתי על הסטודן). טרם יצרו איתי קשר.
כספי סוג הנזק :
אבקש לקבל באופן מיידי את הסטודן וכן ביטול הקנס עבור הנפקתו עקב מימוש כספי שנסיעות במהלך השבוע שעלו מסך עלות הנפקת הכרטיס פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה