פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגת של "דן" קראה לי גנב וזרקה אותי מהאוטובוס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.7.09 בשעה 12:30 בערך עליתי על אוטובוס קו 40 בתחנת הדר יוסף ת וקניתי כרטיס חופשי יומי.
לא הסתכלתי על הכרטיס ואני לא יודע אם הוא היה תקין. ההשערה שלי היא שהנהג הנ"ל בקו 40 נתן לי
כרטיס חופשי יומי מהחצי השנה הקודמת ( במכוון או שבשוגג, וראוי לציין שדן משווקת כרטיסי חופשי יומי
כל חצי שנה , שבכל חצי שנה מצויים על הכרטיס 6 ניקובים של החודשים ) וכך נוצר מצב שעליתי על קו
31 עם כרטיס חופשי יומי שמנוקב בו התאריך 10.01.09 בגלל שהנהג ניקב את החודש הראשון במטרה
לנקב את החודש השביעי.בשעה 14:15 עלתי על קו 31 לכיוון גבעתיים בתחנה המרכזית החדשה עם
אותו כרטיס , והראיתי אותו לנהגת אורלי צוברי . מה שקרה מאותו רגע היה הזוי ונראה שנלקח מאיזה
סרט של משוגעים .הנהגת אורלי צוברי קראה לי גנב ולקחה ממני את כרטיס החופשי יומי שקניתי בנסיעה
קודמת וקרעה אותו וגם איימה עליי שתפנה למשטרה אם לא ארד מהאוטובוס.ניסיתי להסביר לה שזה כרטיס
חדש ושתיתן לי לראות אולי באמת יש טעות או שתסתכל בעצמה .אבל היא לקחה את הגזרים וזרקה אותם
מאחורי המושב שלה , ואף יצאה מעמדת הנהג והתקרבה אליי בצורה מאיימת וכמעט אפילו דחפה אותי
מהאוטובוס . החא המשיכה לקרוא לי גנב לעיני כל נוסעי האוטובוס ויושבי התחנה שבחוץ . היא לקחה את
הפלאפון והתחילה לחייג למשטרה ואני שהייתי מבוייש גם מאיך שהיא קראה לי וגם בגלל שלא רציתי
לעכב את נוסעי האוטובוס . ירדתי מהאוטובוס ונשארתי לחכות לאוטובוס הבא עוד 15 דקות באמצע
הרחוב בחום צהריים כבד , אפילו שלא פחדתי שהיא תקרא למשטרה כי הייתי בטוח בחפותי. לבסוף
הוצאתי מכיסי עוד 16.5 שקל לנסיעות נוספות באותו יום כי כבר לא האמנתי בכרטיס החופשי יומי של
חברת "דן" .יש לי כמה טענות כנגד חברת "דן" והנהגת שלהם :
אפילו אם הכרטיס הוא מלפני חצי שנה , באיזה זכות היא קורעת אותו ? הרי אני שילמתי עליו.
איך היא מרשה לעצמה לזרוק אותי מהאוטובוס ולא לתת לי לשלם אפילו בצורה רגילה ? בסך הכל יכול
להיות שהתבלבתי בכרטיסים .
איך היא קוראת לי גנב ככה ליד כל הנוסעים וליד יושבי התחנה , ללא כל צידוק ?
עלבון סוג הנזק :
צעדים משמעתים כנגד אותה נהגת פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה