פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רב-קו - חיוב בגין 3 נסיעות במקום 1. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 24.7 נסעתי עם בתי בקו 27. על כרטיס הרב-קו של בתי נותרו 14 נסיעות. היא העבירה אותו כהרגלה על המכשיר, הנסיעה חוייבה אך קבלה לא הודפסה. בטעות היא העבירה שוב אך שוב לא יצאה קבלה. הנהג הגדיל לעשות, לקח ממנה את הרב-קו והעביר אותו פעם שלישית. שוב נדלק האור הירוק וחוייבה נסיעה ושוב לא יצאה קבלה. רק אז הסתבר שהנייר במכשיר תקוע.
הנהג הקליד משהו על המכשיר וטען באוזניי שביטל שתי עסקאות וחוייבתי רק בגין נסיעה אחת. הוא חזר על כך גם כששמע אותי משוחחת עם נוסעת אחרת ששכח להחזיר לה עודף. וידאתי שהוא רואה בצג שלו 13 נסיעות נותרות והוא אישר שאכן כך. כעבור דקות מספר עלינו לקו 62, בתי העבירה את כרטיסה ואז גילינו שנותרו עליו רק 10 נסיעות, כלומר חוייבנו בגין 3 נסיעות בקו 27 ושום עסקה לא בוטלה!

מאחר וזו אינה הפעם הראשונה וגם לא השניה שאני חווה תקלות עם כרטיס הרב-קו, אני יכולה להעיד שפניה למחלקת התלונות שלהם באמצעות הטלפון הינה חסרת סיכוי. המתנתי במצטבר שעות ארוכות על הקו, לעיתים 20 דקות ויותר בכל פעם. במקרה הטוב ענו לי והעבירו לשלוחה ששם נאלצתי להמתין עד שנותקתי.
בעקבות תלונה קודמת אמנם קיבלתי החזר כספי ממר קריתי, מנהלת מחלקת התלונות, אבל זה דרש ממני משלוח פקסים חוזרים ונשנים, פניה לעורך דיני לסיוע וגזל ממני זמן רב. במאמר מוסגר אציין שבשיחה הטלפונית עם מר קריתי התרשמתי שהגישה לחלוטין לא שירותית ואדיבה ואף מתנשאת. אין ספק שהעובדה שיש להם מונופול על הנסיעות העירוניות בת"א היא אחד הגורמים לשירות הרע.
עושה רושם שנהגי דן לא קיבלו הכשרה מספקת להפעיל את מכשור הרב-קו ופעמים רבות נאלצתי לפנות לתחנת שירות כדי לקבל מידע משום שהנהג לא מסוגל לספק אותו. יש מקרים שהנהג גילה רצון טוב ואדיבות גם אם לא היו תוצאות. במקרים אחרים נהגים צעקו עלי או על נוסעים אחרים. במקרה אחד נהג בקו 72 לבני ברק שמכשיר הרב-קו שלו התקלקל צעק עלי ועל נוסעים אחרים וניסה לאלץ אותנו לשלם במזומן על נסיעה למרות שהיה ברשותנו רב-קו חופשי חודשי. לעיתים נדירות יותר אני נתקלת בנהג מיומן ואדיב. אני מרבה לסוע בקווי דן ונתקלת בבעיות כדבר שבשגרה, גם בשיחות עם נוסעים אחרים. בשיחה עם נהג ותיק הוא סיפר לי שההכשרה שהנהגים קיבלו היא מינימלית במקרה הטוב ונערכה כ- 6 חודשים לפני שהמכשירים הוכנסו לשירות, כך שעד שהרב-קו נכנס לשימוש, כבר לא זכרו את רוב מה שלמדו.
ולסיום - דן לא מאפשרת לנוסעים גישה ישירה לנתוני הרב-קו שלהם באמצעות האינטרנט או טלפונית. לשם כך אנחנו צריכים לגשת לאחת מתחנות דן או שיתמזל מזלנו לפגוש נהג אוטובוס שיודע להפיק דוח מהמכשיר שלו. לעומת זאת, לעובדי דן יש גישה ישירה לכל נתוני הרב-קו שלנו.
בנוסף גם בזבוז זמן ועוגמת נפש מצטברים סוג הנזק :
מעבר להחזר כספי הייתי שמחה לראות פתרון מערכתי, הכשרת הנהגים בצורה טובה יותר לתפעול המכשירים, שירות אדיב פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה