פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוטעה בכרטיס הרב קו של דן לא מאפשר קבלת זיכוי לפי דן - ראו הוזהרתם! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת נסיעה בקו 70 חוייבתי כפול עבור הנסיעה למרות שיצא רק כרטיס אחד. פניתי לנהג שצעק עליי (כן, צעק!) שאין באפשרותו לזכות אותי ואמר לי ללכת לעמדה בדיזינגוף סנטר שם נאמר לי שאינם יכולים לזכות אותי כי הם עמדת הנפקה ולא שירות ושעליי להתקשר למוקד שלכם. התקשרתי ודיברתי עםהנציגה סיגי שאמרה לי שעל מנת לקבל זיכוי עליי לנסוע לתחנה מרכזית או תחנת השלום. שאלתי אותה אם זה הגיוני שאני צריכה לבזבז 11 ש"ח בשביל לקבל זיכוי של 5.5 ש"ח? היא אמרה שזה לא הגיוני אך אין מה לעשות. זה פשוט חוצפה וגניבה של כספי הציבור אם אין להם דרך לזכות אותי! השירות של דן מטרטר, מתסכל, גרוע ובלתי נסבל!
כספי סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה