פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 26 מבת ים לתל אביב קריית חינוך. נושא התלונה:
טל אנקה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הדברים שיובאו במכתב זה מתייחסים לתפקודו והתנהלותו של אוטובוס מספר 26, של חברת דן, שמסלולו מבת ים לקריית חינוך בתל אביב.
אנשים אשר נאלצים (ולא מתוך בחירה) לנסוע באוטובוס מפתחים ציפייה היגיונית לתנהלות סבירה של האוטובוס.
קרי לוח זמנים קבוע ונוח, והתאם לעומס בפרקי זמן שונים במהלך היום (בשל עומסי הבוקר, יש צורך בתדירות גבוהה יותר), תנאי נסיעה נוחים (אם לא מקום ישיבה לפחות לא דוחק ונסיעה על מדרגות).
מה שקורה בקו 26 מזה תקופה ארוכה והתגבר בשנה האחרונה הוא:
- לא נשמרים כלל וכלל הזמנים הקבועים, פעמים רבות מידי האוטובוסים מגיעים בזוגות, דבר אשר מפחית את תדירותם, (אם עברו שני אוטובוסים משמעות הדבר שיש להתכונן להמתנה של לפחות חצי שעה לאוטובוס הבא), הדבר בעייתי בשעות הבוקר כיוון שהוא באופן ודאי גורם לנו לאיחורים מביכים לעבודה.
- שעות הבוקר במסלול זה ידועות כשעות של עומס רב, במסלול זה ישנם עובדים זרים רבים, שמגיעים לרמת אביב ולאזורי חן, סטודנטים למכללות באזור וחיילים לבסיס המודיעין לפני קריית החינוך, בנוסף אנו קבוצה גדולה של עובדים בבית הספר לחינוך מיוחד אשר נמצא בקריית חינוך.
הדבר גורם לעומס רב באוטובוס, ולא מעט הפעמים בהן נאלצים הנוסעים לנסוע על המדרגות, באופן לא בטיחותי, בדוחק לא אנושי וכל זה במקרה הטוב כ ברוב המקרים לא מעט התחנות בהן האוטובוס כלל לא עוצר.
- בעיה נוספת היא מרחק ההליכה הרב בין התחנה ועד לבית הספר שבו אנו עובדים.

אנו עובדי בית הספר לחינוך מיוחד "הצרי" פונים אליכם בבקשה לדאוג בעיקר לשעות הבוקר, ע"י שימוש באוטובוסים ארוכים, הוספת אוטובוסים ללוח הזמנים.
כמו כן מבקשים לשקול בחיוב את הוספתה של תחנה נוספת בקרבת בית הספר, מכיוון שאנו צוות גדול של עובדים שנאלץ ללכת ברגל במסלול ללא מחסה, בין חולות וקונדומים משומשים (חולות תל ברוך הצמודים לבית הספר).

מצפים בציפייה דרוכה לשינויים בעקבות פנייה זו לקראת שנת הלימודים החדשה.

מצורפת בזאת רשימת שמות המתלוננים.


בכבוד רב,
אנקה טל וצוות הנוסעים מבית הספר "הצרי"
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה