פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לנהג האוטובוס הייתה בעיה שעליתי לאוטובוס עם תינוקת בטיולון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשעות הבוקר חיכיתי כעשר דקות לקו 25 ביהודה מכבי. לאחר שהגיע האוטובוס שיש לציין שהוא היה מלא נוסעים, עליתי עם עגלת תינוק לאוטובוס (העגלה עוברת בכל האוטובוס ולבסוף ישבתי מול הדלת האחורית). הנהג לא טרח להסתיר את כעסו על כך שאיך אני עולה לאוטובוס שהוא מלא ובגללי הוא לא יכול להעלות עוד נוסעים (דבר שאינו נכון כלל) נתתי לו 50 ש"ח וביקשתי שינקב עלי ועל התינוק, הנהג טען כי הוא לא יכול לנקב על התינוק והוא לוקח לי עוד כסף מזומן משטר החמישים ש"ח. בגלל שהנהג כבר היה עצבני לא רציתי להתעסק איתו למרות שהנוסעים באוטובוס אמרו כי הוא חוצפן. תחילה עמדתי ליד הנהג והוא המשיך להטריד אותי בכך שכל תחנה אמר כי הוא לא מעלה את הנוסעים בגללי ואני צריכה לרדת מהאוטובוס ולחכות לאוטובוסים פחות עמוסים (ממש מעניין אותי, מצידי תוסיפו עוד קווים), אמרתי לו שהוא צריך להיות יותר נחמד ואבא שלי שהוא חבר אגד לא היה מתנהג ככה לבת שלו והוא ענה כי אני לא יודעת מה זה לא נחמד. לא יכולתי לשאת יותר את כעסו של הנהג ולכן המשכתי לספסלים האחוריים באוטובוס. לקחתי מהנהג את מספרו האישי 134517 בתקווה שזה אכן המספר הנכון.וגם את מספר האוטובוס 9053601. עוגמת נפש כזו לא חוויתי הרבה זמן. כל הנוסעים סביבי היו המומים ואמרו לו שהוא חוצפן וגם אמרו לי שאני לא אוותר לו ויכתוב תלונה. אני עד עכשיו בשוק ומפחדת לעלות לאוטובוס דן בעקבות מה שקרה.הייתי שמחה לדעת אם מטפלים בבעייתי ומה עשו לנהג החוצפן הזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה