פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נהגי דן בצבור הנוסעים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הבעיה היא ותיקה וחוזרת על עצמה למרות תלונות שמוגשות הן לנהגים עצמם והן למחלקת תלונות הצבור בחברת דן.
המדובר ביחס מעליב ומזלזל מצד הנהגים כלפי הנוסעים ואני בתוכם.
מקרה קבוע הוא היא ניקוב כרטיסיות במקום המיועד ברבוע המסומן לפי מספרים.כל נהג בוחר לעצמו היכן לנקב וכמובן לא לפי סדר המיספור ואפילו בין הרבועים כך שאין לדעת כמה ניקובים נשארו וכך מצאתי עצמי פעמים במצב שכביכול אין רבועים פנויים לניקוב למרות שלא נוקבו כל הרבועים ונאלצתי לקנות כרטיסיות חדשות וכמובן הפסדתי כסף.
באחד הברורים עם נהג בקו 47 מהכפר הירוק לרעננה אמר לי אותו נהג "תן לי את הכרטיסיה ואני אנקב את כולה כך שלא תהיה לך בעיה"
אתמול אמר לי נהג אחר באותו קו כאשר ביקשתי ממנו לנקב במקום המיועד "מה זה חשוב לך כל כך "בקצור יחס לא נעים בלשון המעטה.
מקרה אחר של יחס היה כאשר ביקשתי לקנות כרטיסיה מנהג והוא טען שאין לו וביקש שאקנה כרטיס רגיל מה שעולה יותר כמובן ,נתתי לו 50 ש"ח ואז טען שאין לו עודף הוא לא יכול לעזור,כאשר עמדתי על זכותי לנסיעה ולשלם הוא עצר בדרך נהג אחר של דן מקו 48 וביקש תוך חניה כפולה בכביש לפרוט 50 ש"ח וכך מכר לי כרטיס.
מאחר ואני נוסע רבות בקווי דן באופן יום יומי ואין לי תשובות מספקות מחברת דן
אני פונה ומבקש את עזרתכם.

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה