פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה של הנהג לגביי קנית כרטיס חופשי יומי נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי בקו 46 של חברת דן מתחנת עליה "אנה פרנק" בבת-יםבסביבות השעה 14:00 וביקשתי מהנהג שיביא לי כרטיס חופשי יומי וביקשתי ממנו להגיד לי מתי לרדת. אמרתי לו שאני צריך לרדת כמה שיותר קרוב לרחוב הרצל בת"א.
הוא אכן אמר לי מתי לרדת והלכתי לדרכי לשלום.
שחזרתי הביתה לקחתי אוטובוס של דן קו 18 מתחנה של אלנבי בשעה 17:03 מס' נהג 100642.מספר רכב 0486 הנהג אמר לי שאני לא יכול לעלות עם החופשי יומי הזה הוא רק לראשון,חולון ובת ים. אמרתי לו שהנהג הביא לי את זה והוא הביא אותי לת"א עם הכרטיס הזה. הוא התחיל לצרוח עליי וחשב שאני מנסה לעבוד עליו ואמר או שתביא לי חמש וחצי שקלים או שתרד.
ברשותי לאמור שאני גר בבאר שבע. הייתי אצל חברה שלי ובמקרה לא באתי עם האוטו. העוגמת נפש שהוא עשה לי מול כל הנוסעים ממש מבישה.
מבחינה טכנית אני לא יכלתי לעלות על קו 18 אבל שקניתי את החופשי יומי הנהג היה צריך להגיד לו או שהיה מסביר לי הרי נסעתי איתו לת"א. לא ידעתי שאני אגיע למצב כזה רק מנסיעה ממקום למקום.נהגים צריכים גם לתת שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה