פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שולם 215 ש"ח לכרטיס רב קו ואי מילואו ע"י הנהג,לא ניתנה קבלה והכסף נעלםde נושא התלונה:
כהן תומר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי לאוטובוס ב-2/5 בשעה 6:45בבוקר בקו 129 בתחנה הנמצאת בצומת משה דיין פינת זלמן שניאור וביקשתי מהנהג להטעין לי את הכרטיס לחופשי חודשי, שילמתי לו 215 ש"ח והוא לא נתן לי קבלה על התשלום למרות שדרשתי,הוא אמר ש"זה בסדר".למחרת בבוקר עליתי על אותו האוטובוס ניסיתי להעביר את הכרטיס והנהג אומר לי שהכרטיס לא טעון וכמובן שאמרתי לו שהטענתי את הכרטיס ולא יכול להיות ששילמתי לנהג והכרטיס שלי ריק, יתרה מזאת הנהג גם לא נתן לי קבלה על התשלום למרות שדרשתי זאת.
אם כי יכול להיות שהנהג עצמו לקח את הכסף לכיסו הפרטי.
הלכתי לתחנה המרכזית בת"א, הם בדקו את הכרטיס ואכן הכרטיס לא טעון ואחרי ויכוח עם 2 הפקידים וגם שקיבלתי יחס מאוד מגעיל ולא מצאו לי פתרון ולא הסכימו להטעין לי אותו נאלצתי לשלם שוב 215 ש"ח כדי שיהיה לי לנסיעות.
לא יתכן כזה דבר שאני אחכה שעה וחצי בתור שהוא כמעט ולא זז לחינם כשהפקידים לא זריזים בעבודתם ושאני אשלם שוב ועל היחס המשפיל!!!!!!
שלחתי להם פנייה על מנת לקבל את כספי ששולם ללא כל תמורה + פיצויי כספי הולם על הטירטורים הזמן היקר שלי שבוזבז לשווא ועל הנסיעות ששולמו בנוסף לחינם למחלקת פניות הציבור של דן ,עברו כבר שבועיים ואף אחד לא חזר אליי
התרשרתי מספר פעמים למוקד פניות הציבור שלהם והם לא נתנו לי שום מענה ואמרו לי ש"אין מה לעשות".


עוגמת נפש+ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזרת 215 ש"ח ששולמו לשווא + פיצוי כספי נוסף פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה