פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא ראויה של נהג בקו 5 בתאריך 30.8.10 נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתי וחברותיה נסעו לתל אביב. בשעה 21.40 לערך עלו על אוטובוס קו 5 לכיוון תחנת רכבת מרכז תל אביב. הן פנו לנהג בשאלה כמה זמן נסיעה עד לתחנת הרכבת והוא ענה להן שיקח כשעה . הן לא מכירות את תל אביב ובשל העובדה שחישבו שלא יספיקו להגיע לתחנה בזמן עמדו לרדת מהאוטובוס . אחת מהנוסעות אמרה להן שזמן הנסיעה הוא דקות ספורות ושיחזרו לעלות על האוטובוס וזאת למורת רוחו של הנהג שפנה אליהן בגסות וביקש שלא ירעישו כי הן מפריעות לו ובתקיפות אמר להן להכנס לסוף האוטובוס ולא להיות קרובות אליו. אכן תוך כ 10 דקות הגיעו לתחנת הרכבת עלו על רכבת אחרונה והגיעו לבאר שבע בזמן. אם בגלל הנהג אכן היו יורדות מהאוטובוס לא היו יכולות להגיע ברכבת לביתן בזמן! גסות רוח וחוסר אדיבות משווע!! אפילו שמדובר בנערות צעירות בנות 17 באיזו זכות היחס הוא כה מחפיר???!!! בושה!!!
עלבון סוג הנזק :
שיחת הבהרה עם הנהג והתנצלות! פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה