פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור מיותר ומטופש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.8.10 בשעה 11:29 עליתי על קו 7562 נהג מס' 8368. למרות שברשותי היה חופשי חודשי אדום, הנהג לא ראה את זה ו"ניקב" לי בכרטיסיה שאותה הטענתי לפני כמה חודשים. הוא אמר לי שאינו יכול להחזיר לי את מחיר הנסיעה, ושאפנה לשירות הלקוחות של דן. פניתי טלפונית ונאמר לי ע"י נציג והאחראית שלו, שאם ברצוני לקבל את הפרש הנסיעה שמגיע לי, עלי לגשת לתחנת שירות שלהם ולקבל את זה במקום. זו חוצפה ממדרגה ראשונה שעושים טעות שהם מודים עליה, ושולחים אותי פיזית לבזבז זמן, כסף ואנרגיות, רק כדי לקבל 6 שקלים שמגיעים לי בדין. מה הבעיה במאה העשרים ואחת לזכות אותי בחשבון הממוחשב דרך הכרטיס או דרך כל נהג אוטובוס בדן???? כמובן שפנייתי בפקס לשירות הלקוחות לא נענתה עדיין. חוצפה שאין כדוגמתה. לדעתי הם עושים את זה כדי לדפוק קופה על אנשים חלשים שוודאי יבחרו לוותר, כמוני, על התענוג לגשת בשיא החום הזה לתחנת שירות כדי לקבל 6 שקלים החזר. אם הם בכלל ישימו לב שלקחו להם את הכסף באופן שגוי. טעות אנוש יכולה לקרות לכל אחד, אבל ראבאק, תזכו אנשים באופן נורמלי ואל תטריחו אותם לתחנת שירות בשביל לקבל 6 שקלים!!! רק הפקס והטלפונים לדן עלו לי יותר!!! פשוט חוצפה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ע"י מחשב או ע"י אחד מנהגי דן פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה