פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס לא עצר בתחנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית "דן"- שד' שאול המלך 39 ת"א, מיקוד: 64928 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני נוסע כל בוקר מבת ים לעבודה לכיוון רמת החייל בתל אביב בקו מפסר 40 בחלופה שנקראת "דרך: רכבת מרכז, וולנברג ", וביום 05/01/11 הנהג לא עצר בתחנה.

באותו יום בשעה 07:20 בערך עצר בתחנה הרצל 61 (הרצל) קו 40 רגיל במסלול הארוך, ואחריו הגיע 40 עם חלופה דרך: רכבת מרכז, וולנברג (יש שלט בקדמת האוטובוס שמראה על החלופה), שלא עצר פשוט עקף את ה40 הרגיל והמשיך לנסוע. עליתי על קו אותו קו כדי לנסות להספיק את החלופה בכל זאת, ירדתי אחרי שתי תחנות, והפלא ופלא אותו מקרה חזר על עצמו בדיוק מוחלט! רק בתחנה אחרת כמובן: רוטשילד 14 (הרצל), ירדתי במצבה ושם האוטובוס שהייתי צריך כבר נסע ולא הספקתי אותו. לבסוף עליתי על קו 42 והגעתי לעבודה באיחור חוץ מזה שעליתי על שלושה!! קווים.
הנהג אמור לדעת שהוא נוהג באוטובוס שהוא קו אחר לכל דבר, זה שיש להם אותו מספר לא אומר שהם אותו קו זה מסלול אחר ולכן צריך לדאוג שנוסע שרוצה להגיע לכתובת שהחלופה מציעה יגיע למחוז חפצו.

רק שתדעו שכבר פניתי לחברות כמו "דן" בנושאים דומים ואני כבר מיואש לפנות אליהם כי הם לא מטפלים בתלונות (לדעתי מהסיבה שאין חלופה אחרת לנוסעים).

נא לפנות לפרטים המצורפים למתן פיצוי.

תודה,
שהבעיה לא תחזור על עצמה + פיצוי פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה