פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג אוטובוס שפספס נוסעת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הבוקר בשעה 8:05 בערך הגעתי לתחנת האוטובוס של קו 63 בדיוק כאשר הנוסע האחרון עלה, ברגע שהתכוונתי לעלות הנהג סגר את הדלת בפניי והמשיך לנסוע מטרים ספורים ונעצר, הגעתי אליו (מרחק קצר מאוד) והוא סרב לפתוח לי את הדלת. הבעיה היא שהוא מלכתחילה סגר את הדלת ברגע שהתכוונתי לעלות בפניי, ואז כשהיה בסוף התחנה סרב שוב לפתוח אותה. מספר האוטובוס הוא: 9150001.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ועל בזבוז הזמן בהמתנה לאוטובוס נוסף. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה