פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזוויעע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום עליתי על קו 70 מתל אביב לתל השומר. הנחתי את הרב-קו על המכשיר כדי לשלם ולקחתי אותו. הנהג התחיל לצעוק עלי מה את לא יודעת שצריך לחכות שאני ילחץ ואז לקחת את הכרטיס?את צריכה שאני יכתוב לך את זה על דף? (ברוב הפעמים זה אוטומטי והוא לא צריך ללחוץ).
אמרתי לו מה זה היחס המגעיל הזה? אז הוא אומר לי לא אמרתי שאת מגעילה אבל אם את אומרת..הוא המשיך לקלל אותי ואמר לי: את ז*** בת ז*** אמא שלך בטוח ז*** והמשיך.. אחרי זה הוא העיף את הרב קו שלי וזה נפל לתוך הפח שהיה ליד והוא אומר לי:אופס סליחה..ואז הוא הוציא את הפתקית שיצאה, קימט אותה וזרק אותה על הרצפה ואמר שוב אופס סליחה.. אני מזועזעת בחיים שלי לא נתקלתי ביחס כזה מגעיל ועוד מצד גופים ציבוריים. התקשרתי לתלונות הציבור דן הרבה פעמים לא ענו לי שם וגם הבנתי שהם ממש לא מתיחסים לכאלה מקרים כי הם רגילים לזה ולא עושים כלום. רציתי לשאול אם יש אפשרות לתבוע אותו? תודה
עלבון סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה