פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזר כספי בגין אי טעינת כרטיס רב-קו ששולם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ו' ה-1/4/11 בין השעות 10:00-11:00 בבוקר עליתי על קו 5 של חברת דן ברח' דיזנגוף בתל אביב ושילמתי לנהג 200 ש"ח עבור טעינת כרטיס רב-קו לחופשי חודשי אדום לחודש אפריל. הנהג אמר לי שהכרטיס טעון וכי כנראה לא יצאה קבלה או שאחד הנוסעים לפני לקח אותה. לדאבוני לא ייחסתי לכך חשיבות ולא מצאתי לנכון להתעקש לקבל אותה.
היום ה- 6/4 יום ד' חזרתי לת"א ועליתי על קו אוטובוס וכשניסיתי להשתמש ברב-קו שברשותי נהג האוטובוס אמר לי כי הכרטיס אינו טעון ועלי לרכוש כרטיס חדש. מאחר ואין לי קבלה ואיני יודעת שם הנהג, התשלום ששילמתי אבוד ועלי לשלם שוב 200 ש"ח עבור טעינה של כרטיס חופשי חודשי.
פניתי למשרד "פניות הציבור" של חברת דן ושם נאמר לי כי עלי להגיע למשרדים שבתחנה המרכזית בקומה השביעית. הגעתי לשם ללא דיוחי ולאחר ויכוח סוער וארוך יצאתי בידיים ריקות. לטענת הפקידה האחראית במחלקת פניות הציבור והמנהל האחראי - אם אין לי קבלה, שם של הנהג שלקח ממני את התשלום ואיני יודעת לזהות את פניו מתוך קלסתרון - התשלום ששילמתי אבוד ועלי לרכוש כרטיסיה חדשה.
כשהבאתי על כך מחאה כי כנראה הנהג גנב לי 200 ש"ח נעניתי בתשובה כי אני מעלילה עליו עלילת שקר וכי אין להם מענה עבורי מעבר לכך שעלי להיות אחראית יותר ולדרוש לקבל קבלה בעת התשלום אך מה עלי לעשות מול נהג עצבני שצועק עלי להתקדם בעת העליה לאוטובוס ולא מוכן לתת לי קבלה בטענה שאין לו אחת שכזו?
לא קיבלתי ממחלקת פניות הציבור של אגד מענה או תשובה הולמת ואני אשמח לקבל ממכם עזרה בנושא.
נאלצתי לרכוש כרטיסיה חדשה בסך 200 ש"ח וגם לשלם עבור שלושה אוטובוסים נוספים שנסעתי בהם עד שהגעתי לתחנה המרכזית.
בזבוז זמן+נסיעות+עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה