|
|
|
|
|
|
כרטיס רב קו |
נושא התלונה: |
יום רביעי 31 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כאשר באתי להחליף כרטיס רב קו בסניף שנמצא בבת ים (בקאנטרי בת ים) בתאריך 31.08.2011 - נאלצתי להמתין זמן רב בחוץ בחום של יולי אוגוסט (כשעה וחצי).
רציתי לקבול על כך שאין חדר המתנה ממוזג ללקוחות כפי שקיים בכל משרד ממשלתי שמשרת את הציבור
|
|
|
|
|
|
|
|
דן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|