פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטבוסים בקו 400 שלא הגיעו לתחנה מרכזית בירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.08.11 הגענו לתחנה מרכזית בירושלים בשעה 18:55, אוטובוס של שעה 20.40 היה עדיין בתחנה אך סגר את דלתותיו בפני הנוסעים, מאחר והיה מלא ואמר שמיד אחריו יש אוטובוס של שעה 21. בשעה 21:00 לא הגיע אוטובוס, וכן בשעה 21:20 וכן בשעה 21:40, רק לקראת השעה 22 הגיע אוטובוס. כמובן שבשעה זו היו ברציף מאות אנשים, וכן מחוץ לרציף ,והיתה אנדרלמוסיה נוראית. אנשים החלו להדחף באוטובוס, ועלו ילדים שאמרו שעוד מעט הוריהם ישלמו. הנהג שמספרו 12873 ברכב 2506, שהיה כבר עצבני טרם עלו הנוסעים, כיבה את המנוע, ירד מהאוטבוס והזמין משטרה, ועד שלא ירדו כל הנוסעים ועלו בסדר מופתי, כפי שאותו נהג בלתי מתחשב דרש, לא ניתן היה לעלות לאוטובוס. בשעה 20:15 הנהג הואיל בטובו להעלות את הנוסעים, ואחרי כ-10 דקות עד שעלו כל הנוסעים, התחיל לנסוע, כאשר כל הדרך לא פסק פיו מלדבר בצורה מאד לא יפה על ציבור הנוסעים, ולכנותם כ"חיות" ועוד כינויים שונים. אוטובוסי שהגיעו לתחנה אחרי נהג זה, כבר מזמן יצאו לדרך, ואני בטוחש שאף אחד לא גנב את חברת דן, כפי שנהג זה רצה כביכול למנוע. בושה שנהג כזה משרת בשורות דן. כל זמן ההמתנה פנינו לחברת דן, והם ענו, האוטבוסים בדרך : יותר משעה הם היו בדרך. לטענתם היו פקקים בגאולה. אף אנו הגענו מגאולה ולא הבחנו בפקקים. וגם אם כן היו, על חברת דן, לדאוג לחלופות, לא יתכן שאוטובוס 405 שתחנתו סמוכה ל-400 יצא כל 5 דקות, וקו 400 יצא באיחור כה רב.
הגענו באיחור לבני ברק- כאשר למחרת, יום שלישי 30.09.11 הילדים החלו לימודים, והלכנו לאישון באיחור רב עקב המקרה הנ"ל.
תלונה שנשלחה לחברת דן בתאריך 02.09.11 לא נענתה עד עצם היום הזה : 08.10.11

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה