פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול -כרטיס רב קו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום (30.10.11), בשעה 8:32:32 עליתי ברחוב פנחס רוטנברג ברמת גן לאוטובוס קו 134 של חברת "דן" עד רחוב הירדן בעיר, שם ירדתי לצורך החלפת אוטובוס.
בשעה 8:50 עליתי על קו 56 של חברת קווים , ברחוב אלוף שדה פינת רחוב הירדן בר'ג. הנהג של קו 56 חייב אותי בתשלום עבור הנסיעה, למרות שהנסיעה כידוע אמורה היתה להיות חינם היות ומדובר בנסיעה שנעשתה פחות מ-90 דקות (ולמעשה פחות מ-20 דקות) מתחילת הנסיעה בקו 134.כשפניתי לנהג והצגתי בפניו את קבלת הנסיעה בקו 134 וביקשתי ממנו לבטל את החיוב, הוא סרב לעשות כן וכשביקשתי את פרטיו בעקבות כך הוא סירב למסור לי אותם בטענה "מי אתה בכלל שאתן לך את הפרטים".
כספי סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה