חברת רב קו |
נושא התלונה: |
יום שני 10 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תחנה מרכזית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיסיה לילדה שלי נסענו 3 פעמים והכרטיה מראה שנשער לנו 2 נסיעות אני לא הבנתי את הבעייה והלכתי לתחנה מרכזית בפ"ת זה היה יום שישי אמרו לי שביום ראשון יחזרו אליי עים התשובה אני עדיין מחקה לתשובה כי לא כיבלתי אותה ב 28.11.2011 הלכתי עוד הפעם לאותו בנאדם והוא עוד הפם המר שעד סוף שבוע יחזרו אליי, יש לי ארגשה שאתם גנבים ולא מתייחסים לאנשים אחרים ומה זה היחס הזה, עם זה היה קורא לילדים שלכם הייתם פותרים את זה במקום ועם זה בנאדם אחר אז אפשר לסים אליו. אני מחקה לתשובה ולצלצול.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כול הניקובים שגנבתם לילדה שלי והתנצלות בכתב ממנהל דן. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|