פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת רב קו נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנה מרכזית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיסיה לילדה שלי נסענו 3 פעמים והכרטיה מראה שנשער לנו 2 נסיעות אני לא הבנתי את הבעייה והלכתי לתחנה מרכזית בפ"ת זה היה יום שישי אמרו לי שביום ראשון יחזרו אליי עים התשובה אני עדיין מחקה לתשובה כי לא כיבלתי אותה ב 28.11.2011 הלכתי עוד הפעם לאותו בנאדם והוא עוד הפם המר שעד סוף שבוע יחזרו אליי, יש לי ארגשה שאתם גנבים ולא מתייחסים לאנשים אחרים ומה זה היחס הזה, עם זה היה קורא לילדים שלכם הייתם פותרים את זה במקום ועם זה בנאדם אחר אז אפשר לסים אליו. אני מחקה לתשובה ולצלצול.
כספי סוג הנזק :
החזר כול הניקובים שגנבתם לילדה שלי והתנצלות בכתב ממנהל דן. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה