פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בכרטיס רב-קו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני נוסע כמעט בכל יום ממקום עבודתי באור יהודה לביתי בתל-אביב.
אני עולה על קו 36 מאור יהודה, יורד בתחנה המרכזית בתל-אביב, ושם עולה מייד על קו 5 של חברת "דן" ומגיע איתו על לביתי.

אני משתמש ותיק של כרטיס רב קו, ומאז הרפורמה האחרונה, אני משלם רק כרטיס נסיעה אחד בעבור נסיעה זו (משום שהנסיעה השנייה היא בטווח של 90 דקות מתחילת הנסיעה הראשונה).

אתמול, ה-21.3.12, עליתי על קו 36 בשעה 18:10 ומכרטיס הרב-קו שלי ירדו 6.6 ש"ח. בשעה 18:58, כשעליתי על קו 5 בתל-אביב והעברתי את הכרטיס שלי במכונה, ירדו עוד 6.6 ש"ח מהכרטיס, למרות שהנסיעה הייתה בטווח 90 דקות.

יש לי את שתי קבלות החיוב כהוכחה.

אני מבקש לזכות את כרטיס הרב קו שלי (מספר 38890387) לאלתר.

שגיא בן-פורת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה