פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות הנהגים לנוסעים בקווי דן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מידי בוקר אני נוסעת בקו דן 172 מחולון לתל-אביב לעבודה.
הבוקר-28.3.2012 וכן אתמול בבוקר נהג בקו הנ"ל שמספר האוטובוס שלו
91-697-01 (שמו ככל הנראה רחמני) עובר בתחנה מבלי לעצור ולאסוף נוסעים.
למרות שאני ובעלי עמדנו וסימנו לו לעצור, הוא עקף אוטובוס אגד מפרקי שאסף נוסעים בתחנה מבלי שהוא נכנס לתחנה לקלוט נוסעים. רצנו אחריו עד לרמזור הקרוב שהיה באותו זמן אור אדום, והוא צעק עלינו בזלזול רב לנגד כל הנוסעים ומבלי לפתוח את הדלת. מאחר והיחס המזלזל הזה חזר על עצמו יום אחרי יום, יש לקרוא לנהג לסדר ולהענישו על ההתנהגות הבוטה, ולפצות אותנו על היחס המשפיל.

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה