פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול של נכה נושא התלונה:
מזרחי עמית שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נהג של דן מס קו 19 מראשון לציון לחולון העמיד את אחי הקטן בחור נכה של 100% מול אוטובוס שלם במבוכה אדירה!!!
הנוסע עלה לקו 19 מכיוון ראשון לציון לחולון בשעה 23:00 בדרכו מההעבודה הבייתה , הנוסע הגיש לנהג כרטיס רק קו טעון ב250 ש"ח.
הנהג החליט על דעת עצמו להטעין את הכרטיס בעוד כ 50 ש"ח למרות שלא היה צורך בכך!
היות הנוסע הינו נכה בעל שיעור של 100% (ללא מגבלות פיזיולוגיות)הוא אינו הולך עם סכום כסף גדול עליו (במקרה הנ"ל 50 ש"ח זה סכום לא מבוטל ) הנהג דרש מן הנוסע לשלם את הסכום למרות שהטעות הייתה של הנהג היות והכרטיס היה טעון ובסה"כ היה מדובר בנסיעה של כ 8 תחנות לערך.
הנוסע טען בפני הנהג שהכרטיס היה טעון ב 250 ש"ח ושאין באפשרותו את הסכום הנ"ל .הנהג החליט להשאיר את כל האוטובס על כל נוסעיו בתחת הדלק עד אשר אביו של הנוסע הגיע מביתו לשלם את 50 השקלים לנהג.
חשוב לציין שהנהג דיבר בברוטליות לאדם נכה שלא ידע לסביר את עצמו עקב הסיטואציה שבה היה והלחץ שבו הוא היה נמצא מול אוטובוס שלם מלא באנשים,כמובן שאסור לשכוח שהטעות הייתה של הנהג שלא היה מוכן לבטל את הטעות שלו.
אני לא מבין איך אותו נהג חסר רגישות לא היה מוכן לבטל את הטעות שהוא עשה והעמיד נוסע מול אוטובוס שלם בבושת פנים?!?!?!
חשוב לציין שהנוסע התקשר להריו שביקשו לשוחח עם הנהג ולהגיע לפתרון אך הנהג לא היה מוכן לשוחח עימם ורק לחכות ל50 שקלים.
פשוט בושה וחרפה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה + מכתב התנצלות של הנהג והסדרן. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה