פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קווים קריטיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום חיכיתי לקו מדיזינגוף סנטר בת"א לכיוון צומת מעריב. שתי תחנות מרכזיות מאד בת"א. עד היום 3 קווים הגיעו לשם, אך מעתה קו 139 בוטל, וקו 239 אינו עובר בצומת מעריב. על כן, בלית ברירה חיכיתי לקו 39.
לבטל 2 קווים בתחנות מרכזיות שכאלה זה חלם, אך טיפשות רבה עוד יותר היא לא לתגבר את הקו היחיד שנותר. חיכיתי לו כמעט שעה!!! בשעת הבוקר! התחנה היתה מלאה בנוסעים שחיכו להגיע לעבודה (אנשים רבים עובדים בצומת מעריב בת"א), וכשהגיע האוטובוס הוא היה מפוצץ באנשים, צעירים כמבוגרים שעמדו ונדחסו. לשם כך אני משלמת 6 ש"ח ו60 אגורות?
בושה לחברת דן.
והבושה הגדולה עוד יותר, היא שלא ניתן להשיג מענה מהם- בפניות הציבור אין מענה, ובשירות הלקוחות אין מקשיב.
הגעתי לעבודה באיחור של שעה (!!!), מעולם לא קרה לי דבר כזה.
פשוט בושה וכלימה לחברת דן על חוסר יכולת לחשוב לטווח ארוך וכן על זלזול בלקוחותיה.

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה